czwartek, 16 lutego 2012

Prezent ślubny



Miałam zamówienie na oryginalny prezent ślubny. Możliwości było wiele, a że nie znałam młodych, więc postanowiłam dobrać neutralne kolory, takie które będą pasować do każdego wnętrza. Wzięłam więc motyw serwetek z holenderskimi wzorami i położyłam crackle jednoskładnikowe.
Komplet składał się z sześciu podkładek pod talerze w stojaku (bardzo efektownie wygląda w kuchni lub w salonie) oraz pod kubki, dwanaście granatowych serwetników w pudełku, wykałacznik, pudełko na herbaty oraz  chustecznik – wszystko w tym samym motywie. Zrobiłam również do tego kufer, w którym zestaw został wręczony – niestety nie mogę go upublicznić, bo jest na nim transfer zdjęcia pary młodej, więc szanuję ich anonimowość. Mam nadzieję, że zestaw posłuży im na bardzo długo.



5 komentarzy:

  1. Wyszedł super i jak wykończony ! Pozdrawiam -Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, wszystko jest cudowne.
    Z chęcią sama bym przygarnęła taki zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  3. sama chciałąbym taki piękny prezent dostac pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow !!! cudeńka stworzyłaś !
    jestem pod wielkim wrażeniem !!!

    OdpowiedzUsuń